我:我今日同同事講,聽日去見男朋友D 朋友,佢第一句就問我緊唔緊張呀

A: 咁你緊唔緊張?

我:唔答你


A: d 朋友傾左D 聽日既細節

我:例如呢?

A: 都係一點係XX park, 訂左sushi

(請問細節係邊?)


我: 同 8 個陌生人一齊喎, 你唔緊張架咩?

A:  OK 啦, 返工開會都成日對住陌生人

(你用返工開會黎比喻我見你D 朋友? 即係我用返工心態啊?)


其實我唔係真係咁緊張, 我連著咩衫都未諗,我只係想知多D 細節,有個心理準備姐,你就乜都唔知唔知


arrow
arrow
    全站熱搜

    利比羊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()