***注意~文中不時有劇透~***

image

《進擊的巨人》2013年出第一季真係好hit,連圈外人、好少睇劇既我(連game of thrones 都未開始睇)都有禁開黎睇下。一開始睇最印象深刻嘅情節係:Eren 媽掩住嘴咁講「唔好走」,同埋Eren 可以變身做巨人。前者話到俾全世界知呢套劇入面人物既寫實,可惜係後者令我興趣大減,「原來又係一套巨人vs巨人既熱血動畫」。第一季總括黎講係幾好睇:背景設定創新,容易令人聯想同代入現實既政治、經濟環境;人物有真實感,諗既野、做既決定唔會令我有駁故既情況;動作情節有立體機動裝置帶黎既速度感、經常有人死甚至團滅(Levi 班😭)。但,自問對動漫唔係好大興趣,不了了之下,輕鬆棄劇。

出發黎多倫多之前既某一個假日下午,我細妹睇緊第三季,我無聊得濟同佢一齊睇,果陣對呢度劇既印象提升左少少,但果陣純粹殺時間無認真睇,所以無咩好講。

幾日前響TTC 見到有人著住調查兵團嘅自由之翼斗篷,令我有翻睇既念頭。一睇,oh— my— goddess— 除左去快煮個麵之外我無離開過部電腦。睇完正劇再追哂所有番外、劇評、分析。《進擊的巨人》唔係一套熱血動畫,而係一套用熱血黎做包裝既史詩文學!作者諫山 創講故事既能力令我佩服得五體投地:宏大既世界觀、細膩既人物描寫、深過黑洞既伏筆等等等等都係令我著迷既地方。

《進擊》一開始以巨人為主題去講爭取自由、再講到人無自由唔係因為天然環境,而係因為其他人既限制、社會體制,再去講到因為生而不同、種族差異、所認知既歷史唔同而發生可悲既衝突等等。一步一步擴大既世界觀表現得乾淨俐落、令人不斷反思。殺死哂巨人就可以得到自由?原來巨人係黎至世界,世界係你地既敵人。殺死哂敵人就可以得到自由,停止戰爭?《進擊》透過人物話:當世界得返一個人既時候,就唔會再有戰爭。

第一季入面角色們處於既牆內,對某啲人殷講係一座「樂園」,更多既係「惡魔既地方」。大家都無錯,只係因為認知既歷史唔同,受既教育唔同而有唔同既立場。歷史話俾馬萊既人知「樂園」入面既都係惡魔,但當亞妮三人組實際入左「樂園」,同「惡魔」相處過後,先知道惡麝們都只不過係普通既人,同佢地一樣有家人、有朋友、會珍惜同伴⋯⋯,就係因為歷史將佢地帶往兩個極端既立場,無可避免地互相殘殺。

人物描寫方面,作者亦都創造左各個活生生既角色,我特別中意團長同埋教官既描寫。理性到極點,人人信賴既團長,幾咁完美既一個領導者,原來只係巧合地佢為左目標要做既野同調查兵團要做既事一致。一切都只係因為佢既夢想,佢既私心什至「比人類既存亡」更緊要。教官:先唔講作者將一個伏筆埋左足足三季呢個震撼點,佢明白到自己係平凡人唔會改變到事實——呢一點好貼地,每個人都講夢想每個人都想有一番作為,但世界上有的是普通人,只可以望住其他人實現夢想;每個人都覺得自己係主角,唔知有幾多可以教官咁諗通,承認自己係旁觀者,做好普通人既本份?

最突出既一個必數Levi(原諒我用英文名,天秤座揀唔到應該用邊個中文譯名)兵長,完全零負評(一米六唔算),男女通殺,世界瘋狂。角色既外貌我相信唔係重點,「靚樣」既動漫角色比比皆是;身手方面,強者一般無敵,連心都係硬既,點會有軟弱既一面?《進擊》入面既兵長就係一個非典型強者,或者叫身手非凡既普通人。作者貼上「人類最強」既標籤俾兵長,但又不斷透過唔同既行為去表達兵長另一面既性格:細心溫柔,有責任感、老媽子、嚴重潔癖⋯⋯佢唔會因為自己既身手而自傲,佢會盡力照顧其他人。明明厭惡血(and所有污衊既事物),但當同伴將死,兵長毫不猶豫就捉住同伴染滿血既手安慰佢;當大家見到海好興奮時,只有兵長好似呀媽咁睇住Hange,提醒佢小心有毒;對付女巨人時,兵長班團滅,死剩佢一個,當睇到佢眼神充滿傷痛,但因身處戰場而被逼做理智決定時,你話,點叫人唔心生憐憫?點叫人唔中意!?仲有一點就係,兵長同大家既相處方式好真實,佢無一副高高在上既態度,特別係同Hange分隊長之間既問候永遠離唔開屎尿屁,又一直「抬扛」;當劇中人人都係叫名、尊稱,只有兵長會叫Hange臭四眼(好有愛!),更突顯出兵長唔係專殺巨人既機器。作者比左好多好多細節位兵長,寫都寫唔哂,可以睇下呢篇分析,我覺得講得幾詳盡,好多對兵長既描寫都係睇左之後先明白更多:(簡體字慎入)

https://www.youtube.com/watch?v=ZJcWpYdDZj4&list=LL2x-8_H9bv-z9zOQiqJGiCw&index=5&t=5s

另外兵長既反手持刀技能(用黎話俾你知細節位係做得幾咁好,每重睇一次必有新鮮既發現):

https://www.youtube.com/watch?v=0AZgOZdonpw

提起Hange——哈哈哈哈終於寫到我半夜唔訓都要gut 起身要寫嘅事!!——話說我好少迷CP,睇完第三二季正劇都無咩邊個人物特別中意(翻睇係由第三季睇起),只係感歎作者既創造力量同幻想、沉醉係無論故事人物配樂畫質都係一流既高品質享受。BUT!人生最重要的就是這個BUT!第一集第九話既一段小情節↓↓

(Hange 同Sasha 撞樣)

 

其入呢個坑係無意識既,果陣覺得呢兩人一齊既畫面又幾和諧喎(明明女高過男既係現實根本⋯⋯),睇完第一季之後心念念咁google佢地兩人同場既scene,追各站既討論,然後睇到佢地大量既同人圖、文,睇下睇下我就被踢入LeviHange /兵韓/里韓呢坑終極大坑啦!

總括黎講,呢對CP既特別之處在於佢地既日常互動好排外。Levi 大概對每個人都好臭串,唔係每一個人都應付到,偏偏Henge 唔怕Levi ,仲可以以相同程度反擊。你一句我一句既耍花槍,就算係團體入面都無咩人可以插得上嘴。而且我好中意佢地係劇中唔顯眼既火花,一切一切都化為簡單既日常,唔似Petra對兵長或Jean 對Mikasa 咁明明確確心心眼,佢地有既係對彼此既信任(係戰場上背對背)、歡樂既溝通方式、相同程度既責任(都是兵團長),屬於「如果你三十歲都無人要,我地就一齊啦」既青梅竹馬關係,一冷一熱、互相提點、互補不足,溫馨得很。可能係我老了(廿五算中女了),成人向既CP比較合我心意,事實上呢對CP亦都好合乎我一向既戀愛觀——相處舒服、做到朋友、比到信任感先會再考慮發展,可以話係我傾向同朋友指拖而唔係陌生人。

*希望有一話能表達Hange理解Levi 為何不救Erwin

*還希望作者可以寫多一點Hange 既往事、軟弱既一面,黑暗面,加強深度;而家既Hange 就好似普通故事中既普通強人一樣,又或是主職負責劇情推進

#漫畫106話PAGE 13#眼神

image

#我比較喜歡漫畫中henge 成熟(?)的中性美

image

#漫畫126話 PAGE 6#同居吧

image

 

我好中意推薦朋友睇The good place 同埋Game of Thrones ,呢兩套都係我心目中既神劇。即使有部分劇情、對白仲有進步空間,但佢地係我心中一直都係一百分滿分既存在。但係,進擊的巨人,我俾一千分。

 

— 經典伏筆:一、Reimer 戰士;二、教官之回憶;三、Eren 父親提到地下室的眼神

— 劇情張力:第二季第六集,一個重大既秘密由Reimer口中輕描淡寫咁講出黎果種反差,加上澤野弘之既配樂之於宮崎駿既久石讓配樂,幾分鐘既情節睇到我目瞪口呆。

— 明顯角色既成長:唔再係第一季入面乞人憎既熱血細路。其實佢既目標一直無變、一直都係果個嚮往自由既Eren,經過三季扎扎實實既磨練成就由馬萊篇開始既艾主席!

image
 

以上幾點都係想寫既,不過攰了,有機會再補充,祝:不足十話就大結局既《進擊》有一個現實圓滿既結局

 

——寫於多倫多,剛睇完長篇同人、訓唔著既清晨五時

 

 

arrow
arrow

    利比羊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()